Politica de retur

Politica de rambursare

POLITICA DE RETUR

 

RETURNAREA PRODUSELOR- ACHIZITII PERSOANE FIZICE:

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi modificarile şi completarile unor acte normative ulterioare:
Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile. Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua la care  Clientul sau o terta parte, alta decat transportatorul, indicata de catre Client, in posesia fizica a produsului. Intrarea in posesia fizica a produsului este certificata de semnarea documentelor de transport sau livrare.

În cazul unei comenzi privind multiplul de produse comandate de catre  Client printr-o singură comandă şi livrate separat, perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de către Client, intră în posesia fizică a produsului.

În cazul în care Clientul  omite să informeze Autoworld S.R.L. cu privire la opțiunea sa de a returna produsele comandate în cadrul termenului legal de retragere, atunci Clientul  pierde acest drept de retragere, suma plătită pentru produse nefiindu-i returnată de către Autoworld S.R.L.

Pentru a se respecta termenul-limită de retragere este necesar să se trimită comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere pe următoarea adresă de posta electronica

client @autoworld.ro ro menționând următoarele aspecte:

– Nume beneficiar comandă

– Numărul comenzii

– Cont bancar IBAN (în cazul în care ați plătit ramburs la curier)

– Motivul returnării produsului (opțional)

– Data completării formularului

– Un numar de telefon unde puteți fi contactat in caz de nevoie.

Societatea va transmite fără întârziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

 

NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:

- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, 

- In cazul in care produsul a fost pus in folosinta si prezinta urme de uzura.

- Produse ce au fost comandate pe baza de Comanda Speciala si au fost livrate in urma angajamentului ferm al clientului pe baza platii unui avans.

- Produse consumabile, care prin natura lor, odata desigilate nu pot fi revandute.
- Produse identice desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati (peste 2).

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea achitata, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

În caz de retragere, Autoworld SRL va rambursa sumă primită de la Client, excluzând costurile livrării, în termen de 14 zile de la data la care Autoworld SRL este informat cu privire la decizia Clientului de a se retrage de la păstrarea produsului. Societatea poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele. Autoworld SRL va efectua această rambursare prin cont bancar. Clientului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.   

Autoworld SRL va efectua această rambursare prin cont bancar. Clientului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.   

Produsele în legătură cu care s-a invocat dreptul de retragere, vor fi expediate de către Client fără întârzieri nejustificate şi în decurs de maximum 14 zile de la data la care clientul a informat  Autoworld SRL de intenția de a returna produsul/produsele. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.  

Autoworld SRL va suporta costul direct al returnării produselor, perceput de către societatea de curierat rapid precizat de catre Autoworld SRL, cu plata la expeditor.

În cazul în care Clientul a ales o altă modalitate de livrare decât societatea de curierat mentionat de catre Autoworld SRL, Clientul va suporta costurile directe legate de returnarea produselor, conform OUG nr. 34/20142, iar contactarea firmei de curierat cu care dorește să trimită coletul cu returul intră în responsabilitatea Clientului.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.

Adresa de retur al coletelor: ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­Calea Turzii, nr 249, Cluj Napoca



In cazul persoanelor juridice (asociatii, organizatii, societati comerciale etc. care sunt inregistrate in baza unui cod fiscal), nu se aplica perioada de returnare.